ei mulla oo tarkkaa suuntaa, mä menen minne sattuma johtaa
















Kuvat on viimeviikolta. Toi oli muuten kiva päivä :-) !
Tänään oon ottanu aika jillisti ja valmistautunu huomista vartren. Aamulla kävin ostaa vielä puuttuvat osat asusta, josta sitte laittelen kuvaa tänne juhlien jälkeen (luultavasti ma)! Äsken imuroin meijän terassia korot jalassa, koska mun pitäis tottuu niihin (!). Aika hyvin niillä kävely kyllä sujuu ja jalassa aikalailla pysyy.. Mutta mul on onneks jotain vanhempia kenkiä varakenkinä. Tänään oon kelaillu vielä mennä juoksee sellasia pitkiä portaita Karpon kaa tai sitten mennä opettelemaan rullailee paremmin tolla mun laudalla. Kattoo nyt kumpi innostaa enemmän. Eilen meillä piti olla Aman jonkinnäköiset läksiäiset, mutta ne sitten peruuntu, harmi! Laura tuli sitten meille yöks ja oltiin ulkona jillailemassa Karpon ja Lauran kaa, ja ihan hauskaahan meillä oli, haha! Mutta kuulemisiin kamuset, meiiizzi liikuttaa nyt peppunsa muualle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti