tekis mieli välil kysyy "rakastaks sä mua"







Wuhhuu eilen oli tanssiaiset! Kivaa oli ja tanssiessa kamera jäi, joten vaan alusta ja lopusta muutama kuva. Mun pikkuvarpaat litisty mun kenkiin ja jouduin venytellä ne takas suoriks illan lopuks, mut mitä pienistä! Huomenna alkaa viikonloppu ja pakkaaminen, kun meillä alkaa putkiremppa alle kahen viikon päästä. Sitten ainakin seuraavat kolme kuukautta asutaan kaksiossa äidin ja Annetten kanssa. Mitäköhän siitäkin tulee...

Torstai illat ja perjantait kaikille :--)


3 kommenttia:

  1. Olettepas nättejä ja kaikilla ihanat vaatteet! Varsinkin toi karoliinan mekko, oon kattonu sitä zarassa aivan upee :-)

    VastaaPoista
  2. Toi sun mekkos oli ihana! laitoin mun blogiin sulle kysymyshaasteen tee jos jaksat tai et oo vielä tehny :)

    http://me-myself-mystyle.blogspot.com/2011/10/10-faktaa.html

    VastaaPoista
  3. nita : kiitos! ja niin on! :)

    veera: kiitti! joo yritän tästä reipastuu joku päivä sen tekemään! :)

    VastaaPoista